FAQ

Zlecenia i konto osobiste

Jak złożyć zamówienie?

Zamawianie jest niezwykle proste:

1. poruszać się w obszernym katalogu strony;
2. wprowadzić interesujące Państwa produkty do wirtualnego koszyka poprzez kliknięcie na przycisk z napisem "Chcę to!", który jest odpowiednikiem przycisku "Dodaj do koszyka";
3. po zakończeniu wybierania artykułów, naciśnij przycisk u góry oznaczony symbolem koszyka i napisem "koszyk";
4. zalogować się za pomocą danych dostępowych lub zarejestrować konto, jeśli jesteś nowym klientem;
5. Wprowadź swoje dane dotyczące wysyłki i płatności, aby sfinalizować zakup.

Czy trzeba być zarejestrowanym, aby złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie na stronie Skinlabo.com, muszą być Państwo zarejestrowani. Rejestracja jest prosta, szybka i bezpieczna.

Rejestrując się, będziesz mógł dowiedzieć się o najnowszych wiadomościach, mieć dostęp do specjalnych i zastrzeżonych ofert oraz otrzymywać nasze komunikaty przedpremierowe. Możesz również zarządzać swoim kontem i adresami wysyłkowymi, przeglądać swoje zamówienia i listy życzeń w prosty i natychmiastowy sposób.

W każdej chwili możesz zmienić swoje dane, samodzielnie lub z pomocą naszych pracowników.

Zarejestruj się już teraz!

Czy istnieje minimalne zamówienie?

Nie! Skinlabo usunęło minimalne zamówienie. Dlatego nie musisz osiągnąć żadnego progu wydatków, aby dokonać zakupu. Możesz zamówić nawet tylko jeden produkt!

Jak długo trwa realizacja mojego zamówienia?

Każde Twoje życzenie dotyczące urody to zamówienie! Stworzyliśmy system logistyczny, który jest w stanie zapakować i wysłać Twoje zamówienie bardzo szybko. Czas dostawy wynosi około 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. To samo może się zmienić z powodu siły wyższej lub z powodu warunków drogowych i warunków drogowych w ogóle lub przez akt władz. Zamówienia są wysyłane od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w weekend będą realizowane od następnego poniedziałku rano.

Potwierdzenie, modyfikacja lub anulowanie zamówienia.

Twoje zamówienie jest realizowane natychmiast, a przesyłka jest przygotowywana w bardzo krótkim czasie. Z tego powodu, modyfikacja zamówienia jest możliwa tylko w ciągu 20 minut od jego rejestracji. Aby poprosić o aktualizację zamówienia, należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
O produktach Skinlabo

Gdzie wytwarzane są produkty Skinlabo?

Wszystkie nasze zabiegi kosmetyczne są projektowane i produkowane we Włoszech.

Jakie są gwarancje na kosmetyki Skinlabo?

Nasza produkcja jest zgodna ze wszystkimi zobowiązaniami prawnymi wymaganymi przez Ministerstwo Zdrowia i odpowiada włoskim i europejskim standardom produkcji kosmetyków.

Czy produkty Skinlabo zawierają gluten?

Absolutnie nie.

W przypadku szczególnych dolegliwości zdrowotnych, takich jak alergie lub nietolerancje, zawsze zaleca się konsultację z lekarzem i sprawdzenie, czy wszystkie składniki produktów, które chcesz stosować, są odpowiednie dla danego przypadku.

Jaka jest polityka Skinlabo dotycząca testów na zwierzętach?

Skinlabo nigdy nie przeprowadzało ani nie zlecało żadnych testów na zwierzętach. Testy kompatybilności naszych kosmetyków ze skórą są przeprowadzane pod nadzorem medycznym wyłącznie na ochotnikach, a nie na zwierzętach.

Czy Wasze produkty mogą być również stosowane w przypadku zapalenia skóry lub szczególnych patologii?

Chociaż nasze produkty są wolne od parabenów i alergenów, i z tego powodu są ogólnie dobrze tolerowane nawet przez wrażliwą skórę, w przypadku szczególnych warunków zdrowotnych, takich jak alergie, nietolerancje lub inne choroby, zawsze zaleca się skonsultowanie się z lekarzem. Sugerujemy, aby sprawdzić z nim, czy wszystkie składniki produktów, których chcesz użyć, są odpowiednie dla Twojego konkretnego przypadku. Wszystkie składniki naszych kosmetyków można łatwo sprawdzić online w karcie produktu każdego artykułu, jak również na opakowaniu.

Problemy z zamówieniem?

Mam problem z wysyłką moich towarów.

Wszystkie metody wysyłki wykorzystywane do przekazywania naszych zamówień są możliwe do prześledzenia online. Oznacza to, że w każdej chwili możesz dowiedzieć się, jaki jest postęp w realizacji Twojej przesyłki, gdzie się znajduje i kiedy ma zostać dostarczona. Informacja o śledzeniu online jest przekazywana za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z dostarczeniem zamówienia, możesz skontaktować się bezpośrednio ze spedytorem (lista oddziałów BRT i kontakty) lub z naszym Biurem Obsługi Klienta.